Friday, June 12, 2009

Set NC II (set pengekalan)

Set Pengekalan

Set ini sesuai digunakan untuk kulit normal bagi mengekalkan kecantikan kulit. Set ini juga sesuai digunakan bagi anda yang mempunyai masalah kulit mati, kering dan bersisik. Kesan dapat dilihat dalam tempoh 28 hari penggunaan (dengan penggunaan yang kerap dan teratur).

Cleansing Milk


Cleaning Milk bertindak sebagai agen yang dapat menanggalkan make-up, habuk dan tinggalan sinar UV. Ia juga mengandungi bedak asas untuk mengimbangi kelembapan kulit muka. Kulit muka akan menjadi lebih halus dan lebih gebu dan tampak halus.

Cara pemakaian : Ratakan pada seluruh muka dan urut dengan lembut. Bersihkan dengan menggunakan kapas muka. Bilas muka dengan air RO (reverse osmosis) dan keringkan muka dengan menggunakan tuala yang bersih.

Facial Soap


NC Facial Soap mengandungi Vitamin A, C dan E yang dapat menjadikan kulit muka anda lebih cerah dan segar.

Cara pemakaian :
Buihkan Facial Soap dan cucikan pada keseluruhan wajah. Bilas muka dan keringkan dengan tuala bersih.
** Jika menggunakan Cleansing Milk terlebih dahulu, pastikan tangan anda bersih sebelum memakai Facial Soap.


Face Scrub


Bertindak sebagai pemangkin bagi mempercepatkan proses pertumbuhan kulit baru. Menanggalkan kulit mati dan membuat wajah kelihatan lebih muda dan berseri.

Cara pemakaian :
Ambil Face Scrub dengan menggunakan spatula plastik atau pakai buang dan letakkan pada tapak tangan. Gunakan jari manis untuk meletakkan Face Srcrub pada 5 bahagian muka; dahi, hidung, kedua belah pipi dan dagu. Gunakan kedua-dua belah tapak tangan untuk meratakannya dan gosokkan face Scrub keseluruh wajah.


Day & Night Cream

Mengandungi AHA, Vitamin B & C yang berfungsi menghilangkan pigmentasi dan kulit mati. Ia juga membantu melambatkan proses penuaan dan membuatkan kulit muka lebih cantik, licin dan menawan.

Cara pemakaian :
Day & Night Cream digalakkan dipakai senipis yang mungkin bagi anda yang mempunyai kulit berminyak. Ini untuk mengelakkan kulit menjadi terlampau sensitif.
Jika kulit anda menggelupas dengan teruk , gunakan Face Scrub selang dua hari dan diikuti dengan Dy & Night Cream bagi mengimbangi semula kulit muka.






0 comments:

Post a Comment